Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Monday 10 June 2013

TIGA UDANG KELUARAN FELDA...SOKONG!

Sering kali kita terdengar berita atau khabar angin bahawa minyak jenis paket yang ada di pasaran ini kebanyakkan adalah minyak yang sudah di pakai, atau minyak yang tiada kualiti seterusnya membuat kita berasa was-was untuk memakai minyak jenis paket.

Jadi kepada mereka yang masih tidak mampu membeli atau berpendapatan rendah untuk membeli minyak botol seperti jenama melayu Saji, Alif, Adela, Tiara dan Olife. Disini kami nak memperkenalkan satu minyak jenis paket buatan Felda yang mudah didapat di Tesco(milik Sime Darby) iaitu Minyak Cap Tiga Udang.

Minyak ini dijamin kebersihannya. Buatan Felda hak milik anak tempatan melayu bumiputera Islam, InsyaAllah Felda pasti tidak akan menganaya saudara sesama Islamnya sendiri seperti mana cina hanya mementingkan keuntungan semata-semata dan mengenepikan ciri-ciri kebersihan dan kualiti minyak jenis paket. Sokong minyak paket Felda Cap Tiga Udang!

1 comment:

  1. dah lama dah sokong produk keluaran felda ni..tetapi kepada bbc sila ambil perhatian bila den perasan produk saji (maggie la) sekarang macam payah nk dapat di kedai runcit..diorg ni boikot produk felda ke..terutama di pekan2 yg yang kedai melayunya ada sesebuah...bila ditanya stock habis jawapannya..perkara ni perlu perhatian pihak pengedaran produk felda supaya peka dan carilah kedai runcit melayu utk kami ni sentiasa BBC

    ReplyDelete

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!