Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Sunday 11 August 2013

PANAS! Cina DAP tunjuk taraf Islam serupa jamban tahi, taraf Melayu serupa tandas kencing!

Kita digemparkan dengan seorang Photographer cina DAP yang telah edit poster filem Tanda Putera dengan meletakkan muka PM Najib Razak serta TPM Muhyiddin Yassin yang mengubah tajuk filemnya menjadi Tandas Putera dimana mesej yang disampaikannya adalah tandas atau jamban adalah tempat yang sesuai bagi orang Islam.

Di Blog Paul Choo turut menyatakan bahawa cerita Tanda Putera ini hanya layak dimata Melayu dan tidak layak dilihat oleh bangsa lain. Dalam masa yang sama mesej Paul Choo turut merendahkan martabat orang Melayu dengan menambah 'toilet sign' karakter Melayu bersongkok serta perempuan Melayu bertudung yang mahu menonton cerita ini tempat nya perlu masuk ke jamban.

Cuba kita fikir sejenak, kita juga tidak setuju dengan filem New Village, tapi adakah kita bersikap seperti mereka dengan menghina edit dan meletakkan gambar Lim Kit Siang pada karakter New Village? Kita tidak setuju tapi kita punya adab dan kita membantah secara ilmiah, bukan dengan melontarkan hinaan seperti edit gambar, letak tohmahan keatas agama Islam. Cara bantahan mereka adalah sangat jijik sekali! WAJIB CLICK SHARE supaya blogger@photographer cina DAP ini dapat ditangkap!

Nama Photographer:Paul Choo
Tempat Tinggal: Subang Jaya, Selangor
Kawasan adun: Hannah Yeoh DAP (Ahli Exco Selangor)

Blog: (Bukti ada di Blog)
http://choopaulo.blogspot.com/
Facebook:
http://www.facebook.com/paulchoo
Twitter:
http://twitter.com/paul_choo

No comments:

Post a Comment

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!