Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Thursday 30 May 2013

DiBuka Sekarang!





السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Kami di BBCD ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan anda semua kerana terus menyokong kami di FB kami "Boikot Barangan Cina DAP". Sebagai tanda penghargaan, kami dedikasikan blog ini kepada anda semua dan mohon agar anda semua dapat terus membantu menggerakkan ekonomi anak bangsa kita dari terus di tindas oleh puak-puak chauvinis DAP yang kapatilis.

Menyedari akan kurangnya maklumat mengenai barangan-barangan mereka yang berselindung di sebalik nama-nama kemelayuan dan keislaman,kami akan membongkar dan menghidangkan anda dengan maklumat-maklumat sebenar mengenai barangan-barangan tersebut.Kami harap anda semua dapat menyampaikan berita-berita ini kepada rakan-rakan anda samada melalui FB,twitter atau Blog.

Semoga Allah akan berpihak kepada kita dan membantu kita semua dalam jihad ekonomi ini.Dengan penuh rasa rendah diri,kami semua ingin memaklumkan kepada anda semua bahawa dengan ini,blog rasmi untuk BBCD kini dibuka dengan rasmi nya.Jangan lupa komen dan like kami di:


No comments:

Post a Comment

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!