Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Wednesday 17 July 2013

SEBARKAN: Flyers BBCD

 

1.Download flyers ini dan Print sekeping. Lepas tu fotostat sebanyak RM5.00 = 50 Keping. Edarkan di kawasan masjid/surau kawasan anda pada waktu lepas terawih, solat jumaat, atau pada-pada waktu-waktu yang lain juga. Jika anda malu untuk edarkan dari tangan ke tangan, anda boleh sahaja letak di hotspot kawasan masjid di tangga, bangku, kerusi, pintu masuk utama, tempat minum air atau tempat yang mudah dilihat dan menjadi tumpuan orang ramai di bahagian masjid/surau itu.Atau di peti surat kawasan kediaman anda.Terpulang pada anda.

2.Jika semasa edaran ada yang bertanya:
"eh betul ke produk ni milik bumiputera, setahu saya dah kena jual dengan cina ni.."

3.Saudara hanya perlu menjawab:
"Sebarang pertanyaan dan bukti boleh diajukan di laman web yang tertera dibawah iaitu www.BBCDrasmi.blogspot.com, semua maklumat dan bukti ada disana, kerana blog ini boleh menampilkan bukti sijil pemilikan untuk setiap produk yang diambil datanya dari Jabatan Syarikat SuruhanJaya Malaysia (SSM)" itu sahaja jawapannya.

4.Flyers ini memuatkan barang-barang bumiputera sahaja dengan bertajuk "Sokong Produk Bumiputera Islam" yang tiada langsung perkataan agenda kepartian seperti "boikot barangan cina dap" dan sebagainya yang tidak wajar. Jadi penyebaran flyers ini lebih merujuk kepada sokongan produk bumiputera Islam sahaja. Ayuh lakukan kerana, ramai golongan 40 tahun keatas tidak tahu menggunakan teknologi seperti kita.

5.Untuk yang mahu membawa senarai ini bila membeli belah di pasaraya juga adalah digalakkan, kerana flyers ini hanya 1 keping sahaja berbanding BBCD kit kami yang boleh didownload di blogspot kami yang hampir 50 muka surat.


PASTIKAN SUMBER DARI BBCD SAHAJA KERANA ADA LAPORAN MENGENAI FLYERS YANG PALSU

4 comments:

  1. Muhammad Widad Ishak18 July 2013 at 13:12

    Dah buat report polis pasal produk yg dikatakan guna logo halal palsu n PAMA tidak halal? Kemukakan repot polis la..baru betul caranya.. Islam ni kena bertindak cara bijak!

    ReplyDelete
  2. Mungkin encik @Muhammad Widad Ishak selaku seorang Muslim yang BIJAK boleh membuat laporan selepas mengetahui mengenai perkara ini....Terima Kasih

    Kalau ada masa encik ragu-ragu,boleh semak status halal di

    http://www.hdcglobal.com/publisher/alias/bu_halal_directory?dt.driverAction=RENDER&pc.portletMode=view&pc.windowState=normal&pc.portletId=Hadir-web.HadirPortlet
    ATAU
    http://www.halal.gov.my/v3/index.php/ms/direktori-halal-malaysia/126-direktori-halal-malaysia

    ReplyDelete
  3. salam, rempah2 dan mknan segera dari Best Olah Sdn Bhd @ Maker Recipe sdn bhd pon bumiputra,syarikat ini pembuat produk Cap O (dah ada dlm list rempah ratus).banyak produk dia, sila semak kat link ini http://www.maker.com.my/

    ReplyDelete
  4. Cmne nk download kene subscribe ke scrib tue?

    ReplyDelete

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!