Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Wednesday 7 August 2013

DAP meniaga tapak haram mahu pukul Penguatkuasa MPSJ


Seorang peniaga cina DAP yang berniaga secara tapak haram di kawasan milik Hannah Yeoh DAP, Dun Subang Jaya hasil pilihan Melayu Subang Jaya, Selangor telah bertidak hendak memukul menggunakan besi berat karat lagi tajam kearah orang Melayu kerana marah tindakan merampas barang perniagaannya.

Kaum Cina DAP lain turut menyokong serta 'backup' tindakan peniaga haram cina DAP ini dengan menyatakan 'saya susah hati, saya susah hati, saya susah hati'. Provokasi kedua yang dilakukan oleh nyonya-nyonya DAP di sekeliling adalah dengan bertindak membaling batu kearah kepala orang Melayu untuk mencetuskan pergaduhan, dimana sewaktu itu kaum cina DAP disekitar ini sedang fokus merekod video. Apabila penguatkuasa mulai bersurai, kaum cina DAP di sekeliling telah bertindak 'boo' serentak bersama-sama kearah muka orang Melayu untuk sekali lagi mencetuskan provakasi supaya harapan pergaduhan akan dimulakan oleh orang Melayu dahulu.

Wajib Share untuk membuka mata orang Melayu Subang Jaya,Selangor hasil pilihan mereka

No comments:

Post a Comment

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!