Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Friday 2 August 2013

[SEBARKAN] - Lagi Produk Syiah!

Boikot Mee dan Roti Ikhwan dari syarikat Global Ikhwan yang difatwakan ajaran sesat Al-Arqam oleh keputusan Mufti dan Jakim Malaysia. Pembelian barangan ini akan menyebabkan mereka mempunyai dana untuk menyebarkan ajaran sesat mereka dengan penuh luas. Barangan ini juga dipasarkan dengan pesat di KEDAH dan KELANTAN. Sudahlah kita diserang oleh DAP yang mahu menjajah, tambah pula faham Syiah yang bahaya dan sekarang dapat dikesan Al-Arqam masih bertapak secara rahsia diTanah Melayu ini. WAJIB SHARE untuk membenteras ajaran sesat ini!

5 comments:

  1. Kan al arqam kuat ahli sunnah wal jamaah, ashaari pun ada tulis buat video ttng bhya syiah,crila kat youtube....sdh lama ashaari perkatakan ttg bhya syiah baru skang org perasan...huhu...abis tu nk bli roti robert kwok ke....

    ReplyDelete
  2. Kamaruzaman Suarno2 August 2013 at 12:50

    sabar, ini seme misunderstanding. kita kaji dan faham. klu betul kiter sokong klu tak kiter potong, ok

    ReplyDelete
  3. sauddah seth boleh makan roti Gardenia sepertinya yang kami sarankan......

    Pengharaman Kumpulan Al Arqam serta semua buku-buku penerbitannya telah diwartakan oleh Majlis Fatwa kebangsaan pada tahun 1994 dan kumpulan ini dikatakan masih bergiat aktif secara rahsia.Sebelum ini Syarikat Rufaqa Corporation Sdn Bhd telah dikenalpasti antara salah satu Syarikat milik kumpulan ini yang menjana dana bagi pergerakan kumpulan ini.

    Boleh saya tahu tang mana yang membuktikan Al Arqam ini adalah ahli sunnah wal jamaah?....

    Penerangan mengenai percanggahan aqidah dalam kumpulan ini yang bertentangan dengan Ahli Sunnah Waljamaah boleh di baca di sini:
    http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-kebangsaan/usaha-usaha-menghidupkan-semula-al-arqam-melalui-syarikat-rufaqa-corporation-sdn-bh

    Kumpulan ini juga telah diharamkan di Brunei:
    http://www.religious-affairs.gov.bn/index.php?ch=144&pg=986&ac=1598&bb=132192

    ReplyDelete
  4. its ok,tapi jgn tuduh orang ni syiah orang tu syiah.....dah tentu syiah punye fahaman lain bebeno dengan arqam.boleh buktikan arqam punye roti tu produk syiah....?

    ReplyDelete
  5. salam... tang mana hang ckp dia syiah.. dalam fatwa pon x der ckp pon... hang jaga.. silap sebut dosa... orang patut berbangga dengan produk islam.. hang ganyai gtu je.... gila ke apa hang ni... orang arqam sibuk dah taubat.. hang bawak mulut tah pepe. selagi post ni ada.. hang kena pikir2 la..

    ReplyDelete

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!