Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Wednesday 14 August 2013

Makin Menjadi-jadi Bangsa Ni....

Korang Judge sendiri apa motif bangsat-bangsat ni keluarkan statement yang macam ni?

1.CALVIN CHEW

PANAS! SHARE! Sekarang kita digemparkan dengan seorang cina DAP yang mengeluarkan kenyataan bahawa Polis Malaysia ini langsung tidak berguna dan disamakan taraf Polis itu dengan Babi. Kenyataan hinaan keatas melayu sebenarnya telah dibuat bertubi tubi dan sekarang seakan mahu memulakan rusuhan antara cina DAP dengan Polis Malaysia. Melayu telah diserang pelbagai hinaan sejak berakhir PRU13, mereka tetap mencaci Melayu juga tidak kira dibulan puasa dan disambung hingga kini pada hari raya.

Admin melihat ini satu lagi usaha pihak Couvenis dalam menjatuhkan martabat pihak Polis. Hari ini Polis disamakan dengan Babi. Esok lusa apa pula hinaan terhadap Agama Islam dan orang Melayu lagi? SHARE utk bantu sebarkan bahawa cina DAP hari ini mahu memulakan rusuhan terhadap Polis yang majoritinya adalah Melayu. Admin kecewa kerana ramai cina DAP hari ni tak berhenti menekan supaya rusuhan berlaku. Di harap, semua orang Melayu dapat bersabar. Kita tidak mahu sesuatu yang tidak baik berlaku!


2.YUE HERN


Lagi kebiadapan Cina DAP menghina Islam. Generasi muda DAP telah diajar untuk memandang hina Islam dan Melayu, ini tidak akan berlaku jika mereka tidak menguasai ekonomi seperti sekarang, Melayu Islam wajib bersatu boikot barangan Cina DAP.

Dari maklumat kami terima, si pemilik FB adalah warganegara Singapura, tapi kenyataan itu ditujukan kepada rakyat Malaysia
FB-->https://www.facebook.com/yuehernkang


3.ALAN TANG 


Hari ini hari raya pertama iaitu kita sedang menyambut kegembiraan hari raya gempar kerana seorang cina DAP telah mengupload gambar khinzir(dinyatakan gambar khinzir itu bermaksud melayu) bersama ketupat dan lemang. Gambar ini ditujukan khas buat semua Melayu Islam di Malaysia.
Kononnya beliau di sabotaj dan telah membuat laporan polis. >>Artikel di sini<<

1 comment:

  1. Suriapagi Malamsiang14 August 2013 at 23:14

    Kekadang orang melayu juga marah sama polis cuma tidak bersuara seperti cinabeng, kekadang kita rasa patut juga polis (bukan semua) yang sedikit mejual diri menjadi barua cina gangster , pengedar dadah dll dimalukan seperti ini.tetapi jika melibatkan agama saya akan tentang cinabeng kafir sehabis-habsian

    ReplyDelete

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!