Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Saturday 1 June 2013

Video Gardenia Adabi Letak Sebelah Arak Babi




Pasaraya The Store Kuala Kangsar telah meletakkan Gardenia dan cucur Adabi di bahagian minuman arak dan makanan tin babi. manakala Massimo pula diletakkan di tempat yang sebetulnya sebagai satu sanjungan terhadap produk Robert Kuok. Ini jelas sikap The Store DAP yang menunjukkan secara terang sifat sebagai satu simbol hinaan dan anti-melayu secara halus.Pasaraya The Store dan Pacific Hypermarket adalah dari syarikat yang sama.

untuk melihat produk adabi sila henti di minit: 1.47

BOIKOT produk dari syarikat Massimo Robert Kuok yang lain adalah:
1.Seri Murni Minyak Masak DAP
2.Neptune Minyak Masak DAP
3.Krystal Minyak Masak DAP
4.Marina Sardin DAP
5.Marina Peas DAP
6.Marina Baked Beans DAP
7.Marina Tuna DAP
8.Marina Tempura DAP
9.Marina Chicken Fries DAP
10.Marina Beef Balls DAP
11.Marina Hot Dog DAP
12.Shamu Nata decoco DAP
13.Shamu Drinks DAP
14.Cap Sauh Tepung Gandum DAP
15.Roti Massimo DAP

2 comments:

  1. bagus ....bagus.....

    harap blog ni akan lebih aggresif....

    kita bongkar dan boikot cina dap...

    ReplyDelete
  2. tapi nanti semua peniaga cina berlakun pakai baju BN, pasang bendera BN depan kedai tapi bila PRU undi DAP. aku rasa lebih bagus kalau boikot semua barangan cina tak kira cina dap atau mca. sbb semua cina sama. bangsa ini melihat negara china sudah menjadi kuasa besar dunia. dan spork sebagai tmpat mereka menyimpan duit cina asia tenggara. mereka sudah tak perlukan org melayu dan politik msia lg. org melayu yg masih tak sedar diri lagi tak tau la nak kata apa lg. utk 20-30 thn akan dtg kita akan lihat org cina akan tetap beri undi ke dap. mereka sudah ada infrastructure yg kukuh. bangsa mereka tak mungkin akan tumbang. mereka ada sekolah cina utk pertahankan dan kembangkang doktrin mereka. sikap cauvanis dan rasis yg tebal. menguasai rantaian perniagaan. kuasa besar negara china dan spork. cina indon yg ckp bahasa indon pon boleh kuasai perniagaan di indon inikan pulak cina msia yg boleh amalkan bahasa dan budaya cina.

    org melayu kena bangkit.

    ReplyDelete

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!