Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Sunday 2 June 2013

LU HINA...LU DAPAT NAMA!

PANAS BERAPI! KAUM DAP HINA MELAYU TETAPI DIBALAS DENGAN GELARAN TAN SRI?


Bukan le niat nak menjadi rasis! Tapi maki dibiar makin menjadi puak-puak lahanat ni, aku nak share satu artikel yang aku ambil dari GAP pasal cikgu Cina yang panggil anak murid dia sebagai melayu babi:



cinabeng punya cinabeng
INI CINABENG PANGGIL MELAYU BABI..
BABI PUNYA CINABENG..


ingat ni malaysia kepala bapak ko punya ke
sampai ko berani kata melayu macam-macam..
hantar cinabeng ni balik dongshan (tongsan) ngajar la..
KLIK SINI

Begitulah artikel yang aku petik dari blogger tersohor GAP atau ama penuhnya Gerakan Anti PKR!

Aku sangat sedih hari ini, bukan apa aku degar 11 puak DAP dapat gelaran Tan Sri beb. Setelah mereka tolak kerajaan melayu secara total pada PRU yang lepas pun mereka masih lagi diiktiraf sebegini. Aku dah tak tau nak kata apa dah..hari ini dalam sejarah, 47 orang dapat gelaran Tan Sri hari ini. Wow

Sejarah paling hebat la ni! Lagi best bilamana tukang pelingkup aka penasihat tahap Kasim Pentolan (25%) pun mendapat gelaran Tan Sri, aku dengar ada 5 orang kesemuanya! Dasyat kan?

Siapa yang pilih mereka ni? Pejabat PM? Agong sendiri? Hmmm, aku pun tak tau, tapi kalau ada sesiapa yang tahu silalah kongsi dengan kita.  Kita mahukan kebenaran....


SUMBER : SINI!

No comments:

Post a Comment

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!