Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Sunday 2 June 2013

RAMAI CINA DAP TAK SUKA INSTITUSI PERLEMBAGAAN BERAJA!




Gerakan Hina Agung Dan Raja-raja Melayu Secara Tersusun

Bangsa Cina terus menghina Raja-raja Melayu dan Yang dipertuan Agung secara terbuka kerana mereka merasakan mereka sudah cukup kuat dan undang-undang negara yang telah dikuasai oleh pembangkang tidak mampu berbuat apa-apa terhadap mereka. Hasutan melampau dari DAP yang berfahaman ala komunis merupakan penyumbang terbesar kebiadapan ini.  Sesungguhnya mereka ini sejak dari mula amat memusuhi Raja-raja Melayu kerana ini adalah faktor besar yang menghalang penaklukan dan rampasan kuasa yang sepatutnya berlaku dengan mudah.
Gerakan untuk membentuk keberanian majoriti bangsa Cina menentang Raja-raja Melayu secara terbuka telah dijalankan secara tersusun . Gereja-gereja yang dikuasai oleh DAP telah menghasut penganut Kristian hampir setiap minggu sejak tahun 2008 lagi. Begitu juga suratkhabar The star telah menyediakan kolum khas untuk pemimpin DAP menghasut secara halus.  Gerakan menghasut secara halus dalam akhbar The Star telah disokong secara tidak langsung oleh pemimpin MCA. Ini amat jelas kerana akhbar The Star dimiliki oleh MCA dan penghasutan oleh pemimpin DAP dalam akhbar tersebut bukan satu rahsia malahan banyak blog telah membongkar agenda hasutan ini.
 
Kepalalah hotak!
Malahan Redbean Army yang telah dibentuk oleh DAP  menjalankan kerja hasutan secara berterusan dan cukup vokal dalam media social. Mereka ini telah sampaikan maklumat yang berbentuk hasutan ini terutamanya kepada bangsa Cina yang begitu selesa berbahasa Inggeris.  Para facebookers Melayu kebanyakkannya hanya mampu sampaikan informasi kepada bangsa Melayu sahaja yang berkomunikasi dalam bahasa Malaysia.
Rata-rata bangsa Cina yang beragama Kristian dapat menyampaikan kebencian mereka terhadap yang Raja-raja Melayu ini dengan begitu fasih dan lancar  sekali seolah-olah mereka merupakan robot yang telah didoktrinkan untuk menyampaikan kebencian terhadap Raja-raja Melayu.  Mereka bukan sahaja membawa kebencian ini dalam diri. Mereka ini bergerak dengan misi untuk memastikan seluruh bangsa Cina membenci Raja-raja Melayu.
Insiden terbru melibatkan sekumpulan pengguna Facebook bertindak biadab terhadap ucapan Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu’adzam Shah menerusi laman sosial itu. Mereka dipercayai menulis kata-kata itu di laman sosial berkenaan malam tadi sewaktu Yang di-Pertuan Agong menyampaikan titah ucapan sempena ulang tahun keputeraan rasmi Seri Paduka yang disiarkan secara langsung di Radio Televisyen Malaysia (RTM). Dalam titah ucapan itu, Seri Paduka mahu rakyat negara ini akur dengan keputusan Pilihan Raya Umum ke-13 yang telah ditentukan mereka sendiri. Titah Seri Paduka itu dipersendakan oleh seorang pengguna Facebook.
Sebelum ini seorang pemuda Cina telah menunjukkan isyarat lucah terhadap Permaisuri Agung di Lapangan Terbang Bayan Lepas  Pulau Pinang. Beberapa orang pemimpin pembangkang pernah mempersendakan Yang Dipertuan Agong dalam satu majlis istiadat rasmi.

SUMBER : SINI

LAGI MAU KASI MUKA SAMA INI OLANG!
BOLEYH BLAH! 

No comments:

Post a Comment

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!