Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Wednesday 19 June 2013

BOIKOT Perlu Diteruskan Melayu....

SUMBER : House PK

Menarik LIBASAN (bukan kupasan) yang dipaparkan oleh blogger GAP. Artikel selanjutnya, klik GAP

Puak-puak KIASU sebenarnya semakin PANAS BONTOT dengan kempen BOIKOT BARANGAN CINA (BBC(D)). Tidak menghairankan apabila peniaga-peniaga KIASU ini mula mengugut dan melancarkan kempen yang sama terhadap barangan keluaran ORANG MELAYU.




Sejak kempen yang dilakukan oleh beberapa NGO Islam, Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), bloggers dan facebookers; puak-puak KIASU ini mula menuduh cadangan ini bersifat PERKAUMAN dan mampu memberi kesan kepada EKONOMI NEGARA.

Khas untuk ORANG MELAYU, jangan percaya dengan RETORIK puak-puak KIASU ini ...

Ini 'reverse psychology' untuk ORANG MELAYU yang lemah dan kurang berfikir. Ini juga 'reverse psychology' agar KANTUNG puak-puak KIASU masih terus bernyawa dengan SIFAT MURAH HATI ORANG MELAYU.

KANTUNG inilah yang digunakan untuk menghancurkan KUASA POLITIK Orang Melayu dan Bumiputera dengan cara MENGGULINGKAN Kerajaan yang ditadbir oleh ORANG MELAYU.

Lihat, analisa dan kaji carta Bancian Penduduk dan Perumahan Malaysia 2010 dibawah ini sebagai rujukan. Fakta dan angka tidak akan berbohong dan tidak mampu berbohong. 

 1) Anggaran 61.3 peratus (17.35 juta orang) adalah ORANG MELAYU dan BUMIPUTERA yang beragama Islam merupakan penduduk di negara ini. Berapa besar KUASA MEMBELI (purchasing power) ORANG MELAYU dan BUMIPUTERA di Malaysia ?

2) 17.35 juta ORANG MELAYU dan BUMIPUTERA yang beragama Islam membeli barangan dari puak-puak KIASU pada tahun 2010. Berapa banyak barangan yang dibeli dari puak-puak KIASU sejak 56 tahun yang lalu ?

Baca semua 10 hujah-hujah yang menyokong Boikot Cina DAP akan perkasakan ekonomi orang Melayu/Bumiputera di Gelobang Wangsa Maju SINI

House PK: Ini artikel aku sedut dari The Unspinners. Juga korang kena baca pasal Cinabeng mangkuk perosak negara si Omar Ong kat SINI dan SINI.. 

No comments:

Post a Comment

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!