Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Sunday 30 June 2013

Lim Guan Eng Merampas stall dan menutup Uptown Bandar Perda!

Ketua Menteri Idris Haron diminta teguhkan pendirian untuk menutup Jonker Walk secara kekal dan tidak lagi bermain seperti hanya menutup untuk beberapa hari, meletakkan polis trafik mengawal kesesakan lalulintas dan bermacam-macam lagi. Jonker Walk harus ditutup buat selama-lamanya. Jika Ketua Menteri Lim Guang Eng dengan berani merampas stall dan menutup Uptown Bandar Perda, Pematang Pauh kawasan Anuar Ibrahim. Ketua Menteri Melaka juga harus berani.

Endahkan segala arahan kerajaan Persekutuan, jangan kamu takut. Nazri Aziz Menteri Perlancongan juga diminta tidak campur tangan dan menyokong supaya orang cina yang mahukan Jonker Walk terus dibuka. Sudahlah dulu Nazri Azizi ini menyokong Namewee DAP, kini pula menyokong Jonker Walk dibuka seperti biasa.

Nazri Aziz ini pun pada PRU13 menang dikawasan majoriti orang melayu di Padang Rengas, Perak. Kami orang melayu yang mengundi kamu. Yang sekarang mahu belot dengan menyokong orang cina meneruskan pembukaan Jonker Walk kenapa? 



BALAS DENDAM NAMPAK!!!

1 comment:

  1. zailani abd latif30 June 2013 at 18:14

    ketua menteri melaka harus konsisten dlm membuat keputusan - jgn berpolitik - cina dap dah buat keputusan mereka sekarang masanya melayu pula buat keputusan jgn hanya mempermainkan maruah melayu - berani kerana benar - jgn sampai kera di hutan di susukan anak sendiri mati kelaparan

    ReplyDelete

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!