Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Thursday 11 July 2013

ISU: Bazar Ramadhan Reko Sentral Kajang yang ditutup

1.Kepada semu yang masih keliru, penutupan tapak ini adalah di deretan atau depan Pasaraya EconSave DAP sahaja. Sebahagian tapak yang lain pada Bazar Ramadhan Reko Sentral Kajang masih dibuka.

2.Pasaraya Econsave DAP yang baru-baru ini telah mendapat boikot dari orang ramai bertindak meminta bantuan arahan Exco DAP Selangor kerana takut Pasaraya mereka akan terus tenggelam.

3.Sebelum ini tapak Bazar Ramadhan Reko Sentral Kajang deretan atau depan Pasaraya Econsave DAP tidak pernah ditutup kerana mereka masih dapat membuat keuntungan, tetapi apabila kempen boikot dilancarkan, dengan buat pertama kali dalam sejarah, mereka telah mengambil keputusan untuk meminta bantuan Exco DAP Selangor, untuk menutup tapak bazar yang dimilik oleh orang Melayu pada bulan Ramadhan.

4.Pegawai MPKJ yang bertugas telah berkata untuk Downtown Reko Sentral Kajang pula tetap dibuka walaupun ada percubaan dari DAP untuk menutupnya. Ini disebabkan banyak bantahan yang dibuat untuk tapak Downtown Reko Sentral Kajang ini tidak menutup perniagaan DAP. Walaubagaimana pun, tapak Bazar Ramadhan di deretan atau depan Pasaraya Econsave DAP tidak dapat dipertahankan atas kapasiti kuasa Exco yang berkeras untuk menutup tapak itu, dan untuk sebahagian tapak lain di Bazar Ramadhan Reko Sentral Kajang tetap diteruskan kerana tidak menghalang Pasaraya Econsave DAP.

5.Sekian berita dari Unit BBCD division baring atas jalan 505#

-KETUA PENGAKAP DIVISION BARING ATAS JALAN LINK CABLE MPKJ 505#-


No comments:

Post a Comment

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!