Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Friday 5 July 2013

Tak Paham Betullah Depa Semua Ni.....Apa Jer Lah Jasa DAP Pada Orang Melayu???

Dalam masa kita orang melayu ni di hina dipijak dek DAP,ada lagi melayu-melayu yang bangang membangga-banggakan DAP.Mungkin dorang nih tak tahu ker,buat buat tak tahu ker atau taknak terima kenyataan yang DAP adalah musuh kepada agama dan bangsa kita.Meh sini nak bagi habaq....Kalau abang kat atas ni rajin membaca.Klik caption Gambar bawah ni (Tokoh setan kebanggaan anda!) yang terang terang menyokong pluralisma.
Klik Sini
Dalam masa yang sama anak-anak didik Si Setan LKS ni semakin berani menghina bangsa kita.Antara yang terkini ada di SINI.Janganlah jadi bodoh sangat bermegah megah ngan bendera DAP tu....Sampai ada yang sanggup mewafakkan bendera DAP seperti di bawah ni.
SUMBER : Kedahan69ers
Sudah-sudah lah nak menegakkan kafir harbi ni.Ingatlah sebaik baik mereka ini akan ada niat dalam hati mereka yang busuk untuk melihat orang Islam ditindas.Contohnya tgk statement amoi gila kat bawah nih...


Siapa Melayu ni...Apakah Definisi kepada Istilah perkataan melayu ni?....kalau tak tahu meh sini baca kat sini pulak.Atau untuk hujah yang lebih panjang mengenai kedudukan Melayu di Malaysia ni sila ke UTUSAN.


Definisi Melayu adalah sebagai penduduk pribumi yang bertutur dalam bahasa Melayu, beragama Islam, dan yang menjalani tradisi dan adat-istiadat Melayu.
Di Malaysia, penduduk pribumi dari keturunan suku-suku di Indonesia, seperti Minangkabau, Aceh, Bugis, atau Mandailing, yang bertutur dalam bahasa Melayu, beragama Islam dan mengikuti adat-istiadat Melayu, semuanya dianggap sebagai orang Melayu selain daripada Melayu Anak Jati yang berasal daripada Tanah Melayu itu sendiri. Bahkan orang bukan pribumi yang berkawin dengan orang Melayu dan memeluk agama Islam juga diterima sebagai orang Melayu.- Wikipedia
Sedar sedar lahhh!Puak-puak ni dah jelas-jelas benci dengan agama Islam,Ada yang tak suka mendengar Azan Seperti dalam video kat bawah ni (Berita sini):


Ditambah pulak dengan kes Datum Jelatek yang merupakan strategi besar besaran DAP utk menghalau orang melayu dari Selangor. Berita di sini
Di Pulau Pinang takyah cerita lah....macam macam isu kebelakangan ini....antaranya pembatalan Forum Perdana dan isu Bazaar Ramadhan....Baca berita di SINI.Nanti adalah suara suara sumbang yang persoal,Macam mana dengan MCA?....Halooo..Pikir sendiri lah mana hala tuju MCA sekarang.Ada lagi MCA ke?Dahlah itu jer lah yang mampu diterangkan.Yang lain-lain pikir sendiri.....Akhir kata.Renungkanlah.....

Firman Allah Taala:
"Janganlah orang-orang mukmin mengambil orang kafir menjadi wali dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Barangsiapa berbuat demikian, nescaya lepaslah ia dari pertolongan Allah, kecuali kerana (muslihat) memelihara diri dari sesuatu yang ditakuti dari mereka. Dan Allah memperingatkan kamu terhadap diri (siksaNya). Dan hanya kepada Allah kembalimu."(Ali Imran, ayat 28)
P/S: Suka baca artikel ni.... GAP ...terbaek!

No comments:

Post a Comment

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!