Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Wednesday 3 July 2013

Boikot Produk Kurma Dari Iran.....

 
1.Syarikat yusuf taiyoob bukan syiah.. tapi syarikat dia bawak product dari iran dimana bersekongkol dengan syiah juga. Takkan lah syarikat yusof taiyyob tidak tahu isu syria-iran , syiah rafidhah dan sebagainya yang telah berpuluh tahun isu syiah ini? sepatutnya product iran ni, pihak syarikat yusof taiyoob patut menghentikan segala import kurma dari iran. kalau nak juga beli yusof taiyoob pastikan kurma tu yusof taiyoob boleh, tapi pastikan tulis "made in Saudi, Mesir, Oman ,Tunisia"

2.Walaupun syarikat Yusof taiyoob ada membawa juga kurma dari Saudi, Mesir, Oman dan Tunisia tetapi admin FF tetap tak sanggup makan pengedar dari syarikat Yusof Taiyoob ini kerana syarikat mereka terlibat bersama negara Iran. Hentikan segala perniagaan dengan Iran, baru lah admin FF akan membeli kurma Yusof taiyoob yang lain seperti dari Saudi, Mesir, Oman dan Tunisia

3.Adakah anda tahu tentang kekejaman Syiah Basyar Al-Assad terhadap Ahli Sunnah di Syria? Inilah salah satu syarikat yang menyumbang dan menyokong untuk membenuh ahli sunnah di Syria. Antara Ayah Pin dan Syiah, teruk lagi Syiah ini. Antara Al-Arqam dan Syiah, teruk lagi Syiah ini. Antara ajaran kesemua ajaran sesat yang pernah ada didalam Malaysia ini, SYIAH lagi teruk seteruknya dalam aqidah mereka ini.

5.Pada sesiapa pro Syiah atau apa-apa pro ajaran sesat disini yakni Al-arqam juga dan lain-lain kesesatan. sila jangan cuba berada di page ini.anda akan di kick dan block jika admin FF dapat kenal pasti sesiapa pro Syiah atau pro ajaran sesat disini comment.

5.Ya Allah Ya tuhanku kau selamatkanlah Malaysia dan negara-negara Islam yang mempunyai ahli sunnah dari kekejaman dan faham aqidah Syiah ini. Sesungguhnya mereka Syiah ini bukanlah orang muslim yakni bukanlah ahli Sunnah. Taqiyyah dan kesesatan mereka sangat menakutkan. Astaghfirullahalzim.

Antara Ringkas Kesesatan Syiah:
1.Sentiasa memuja Saidina Ali R.A dan melebihkan beliau daripada Saidina Abu Bakar R.A dan Saidina Umar R.A

2.Mengkafirkan para sahabat nabi kecuali Ali R.A dan mengatakan isteri nabi Siti Aishah sebagai pelacur

3.Boleh kahwin 2 Jam lepas tu cerai, hanya untuk memenuhi kehendak seks, ianya dihalalkan dengan memanggil nikah mut'ah

4.Apabila berjumpa lelaki antara lelaki, sunnah orang syiah ini adalah cium mulut, tidak mengapa jika bermain lidah atau french kiss sesama lelaki mahupun ulama mereka mengamalkan ini.

5.Solat Jumaat tidak perlu dan Buka puasa waktu Isyak lebih afdal

6.Batu perlu diletakkan di tempat sujud semasa solat dan selepas memberi salam sesudah solat perlu tepuk peha sebanyak yang mungkin.

7.Boleh jamak sembahyang Zuhur bersama Asar dan Maghrib bersama Isyak tanpa perlu sebab serta boleh solat pakai boxer nampak lutut.

No comments:

Post a Comment

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!