Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Monday 3 June 2013

BOIKOT MCA???

 
“Bagaimana MCA? Bagaimana Gerakan? Tak perlu boikotkah? Kenapa DAP sahaja. MCA dan Gerakan juga parti Cina”

1.MCA dan Gerakan itu adalah cina. MCA kini hanya tinggal nama dalam BN kerana sekarang tidak ada lagi representative MCA didalam kerajaan mahupun mana-mana saluran menteri didalam jabatan atau pun exco. Semua penyokong MCA dimana cina MCA telah bertukar mengundi kepada DAP. Jadi keseluruhan cina itu sekarang adalah DAP berstatistikkan PRU 13 bahawa 97% cina adalah DAP. Jadi istilah boikot DAP itu adalah sangat tepat dan tidak ada salahnya kerana semua orang tahu DAP itu cina, cina itu DAP.

2.Jangan kerana 1% melayu didalam DAP, nak claim bahawa kita tak boleh panggil DAP itu parti cina. Sila lihat secara keseluruhan. Seperti BN, BN dulu ada cina mca, ada india mic (india MIC sampai sekarang) tapi sekarang BN itu dikenali sebagai lebih kepada parti MELAYU DAN BUMIPUTERA kerana melihat secara MAJORITI adalah MELAYU DAN BUMIPUTERA berdasarkan statistik PRU13. India adalah 4% di BN dan 4% di pembangkang. Jadi kami tak perlu boikot MIC kerana MIC tidak pernah mengarahkan memperlahankan azan seperti Lim Guan Eng arahkan di Penang, MIC juga tidak pernah meminta nama tuhan orang Islam iaitu ALLAH, dimasukkan kedalam kitab Kristian dan MIC tidak pernah meminta untuk berceramah/berkempen didalam kawasan masjid-masjid orang Islam dan banyak lagi seperti mempertikaikan Hak-Hak Istimewa Melayu, Sultan dan banyak lagi.

3.Jadi kami tidak ada sebab mahu boikot India. Jika dalam DAP ada India sekali pun, ia tetap tak boleh membawa makna bahawa DAP itu parti berbilang bangsa. DULU BN boleh claim bahawa ia adalah parti berbilang bangsa kerana ramai nya bangsa cina menyokong BN suatu masa dahulu. Tetapi DAP hari ini tidak boleh claim seperti BN bahawa ia parti berbilang bangsa, kerana ratio melayu dan india sangat sedikit didalam DAP jika mahu dibanding kan BN pada waktu dahulu.

4.Kami focus kepada DAP sahaja iaitu CINA. Cina itu DAP, DAP itu Cina. Kami menyokong penuh segala produk orang Muslim UMNO, Muslim PAS, Muslim PKR, Muslim MIC dan Muslim DAP. APA DIA! MUSLIM DAP? Jawapanya YA!. kami menyokong produk Ahli DAP yang Muslim. No.1 atas sebab muslim, No.2 sokongan kami terhadap produk Muslim DAP tidak akan memberi manfaat kepada majoriti cina DAP. Muslim DAP itu hanya 1%, jadi keuntungan 1% tak membawa kelebihan terhadap baki 99% cina DAP. Point kami disini, kami menyokong apa sahaja barangan Muslim.

5.Hanya orang bodoh masih menanyakan tentang ‘bagaimana MCA? Bagaimana Gerakan? Tak perlu boikotkah? Kenapa DAP sahaja. MCA dan Gerakan juga parti Cina’ . Orang-orang seperti ini adalah orang yang tidak cukup umur untuk pergi mengundi atau pun orang yang tidak pergi mengundi sewaktu PRU13, kerana mereka tidak tahu keputusan statistik PRU13 dimana keseluruhan cina di Malaysia ini sebanyak 97% mengundi DAP.

-admin FF

No comments:

Post a Comment

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!