Feed RSS BBCD Like BBCD di Facebook BBCD di Twitter BBCD di Google+ BBCD di Youtube BBCD di Pinterest

Boikot Barangan Cina Dap

Download BBCD KIT Sekarang!

Saturday 8 June 2013

MANSUHKAN SJK???.....SETUJU!

 
Hapus Pemberontakan Bangsa Cina : Hapuskan Sekolah Cina, Lumpuhkan Ekonomi Cina Dan Benteras Kongsi Gelap Cina

Bangsa  Cina memang melampau dan biadap. Sikap mereka yang mengagungkan bahasa Cina dan memandang hina bahasa Malaysia seolah-olah bahasa Malaysia tidak mempunyai sebarang nilai tidak boleh dipandang sepi.  Ini kerana ianya memberi gambaran sebenar pandangan bangsa Cina terhadap bangsa Melayu yang merupakan  tuan punya tanah di negara kita ini.
 

Sikap baik hati bangsa Melayu telah memakan diri sendiri apabila bangsa Cina telah menyusun agenda untuk merampas maruah, agama, bahasa, budaya, negara dan segala-galanya milik Melayu. Mereka telah menanam racun hasutan ini seawal pendidikan sekolah rendah lagi.  Ini bukan sekadar tuduhan melulu. Bagi murid berbangsa Melayu yang bersekolah di sekolah aliran Cina telah menceritakan bagaimana guru-guru di sekolah Cina menanam benih kebencian ini di dalam diri murid-murid di peringkat sekolah rendah lagi. Mereka bebas bertindak dengan penuh berani atas kapasiti sekolah Cina didominasikan oleh bangsa Cina yang membolehkan mereka menyusun agenda jahat mereka.

Baru-baru ini Persekutuan Persatuan-persatuan Lembaga Pengurus Sekolah Cina Malaysia (Dong Zong) telah mempertikaikan isu pelantikan menteri tidak fasih berbahasa Mandarin sedangkan mereka tidak pernah mempertikaikan bangsa Cina yang tidak fasih berbahasa Malaysia. Kewujudan Sekolah Aliran Cina telah memecahbelahkan perpaduan rakyat. DAP telah mempergunakan sepenuhnya sekolah aliran Cina untuk menyampaikan dakyah jahat mereka.

Sekiranya kerajaan bersungguh-sungguh mahu menghapuskan masalah hasutan DAP di kalangan bangsa Cina maka mereka harus berani mengambil langkah drastik untuk menghapuskan kesemua  sekolah aliran Cina. Sekolah wawasan masih belum cukup untuk membenteras agenda hasutan DAP ini. Bangsa Cina harus belajar menghormati bangsa Melayu bermula dari sekolah rendah lagi.  Guru-guru sekolah Cina inilah yang telah mengajar murid-murid mereka bersikap kurang ajar melampau terhadap bangsa Melayu, perlembagaan negara dan kerajaan serta agama Islam.

Sistem pendidikan kita yang sentiasa mengambil kira kemahuan bangsa Cina telah membuka jalan untuk mereka menyusun agenda kebencian terhadap bagsa Melayu dan Kerajaan bermula dari peringkat Sekolah rendah sehingga ke peringkat Universiti. Memandangkan ekonomi negara telah dimonopoli oleh mereka maka alam pekerjaan juga telah membolehkankan bangsa Cina menyalahgunakan kuasa mereka untuk menanam kebencian terhadap kerajaan dengan niat untuk merampas negara dari bangsa Melayu.

Oleh itu selain dari menghapuskan sekolah aliran Cina maka kerajaan juga harus mencari formula terbaik untuk melumpuhkan ekonomi bangsa Cina. Kita harus ingat bahawa salah satu punca kekuatan bangsa Cina adalah aktiviti kongsi gelap mereka yang bergerak bebas ala mafia. Mereka ini merupakan tulang belakang DAP.  Hasil dari aktiviti haram maka bangsa Cina mampu membuka begitu banyak perniagaan dengan melaburkan duit haram mereka “money laundering”.
 


Bangsa Cina bukannya hebat sangat Cuma mereka ini terlebih jahat yang membolehkan mereka mengaut kekayaan dengan banyak dan cepat. Apabila mereka merasakan yang mereka sudah kuat dari segi kewangan dan sokongan petualang Melayu seperti PKR dan PAS maka mereka terus menyusun agenda untuk merampas negara.

Oleh itu kerajaan harus bertindak membenteras aktiviti kongsi gelap Cina ini hingga ke akar umbi. Dengan ini akan terbongkarlah bahawa Cina ini bukannya pandai sangat berniaga tetapi mereka disokong dan dibantu oleh kongsi-kongsi gelap Cina yang begitu aktif menjahanamkan bangsa Melayu dengan aktiviti perjudian haram, pelacuran dan lain-lain lagi. Sekiranya kerajaan mahu menyelamatkan bangsa Melayu maka pusat perjudian haram yang telah menghancurkan dan memusnahkan bangsa Melayu yang lemah ini wajid dihapuskan.

Kesimpulannya maka kerajaan mampu mengekang niat jahat bangsa Cina dengan menghapuskan Sekolah Aliran Cina , melumpuhkan ekonomi bangsa Cina dan menghapuskan kegiatan kongsi gelap Cina. Insyaallah segala elemen negatif dalam diri bangsa Cina akan terhapus dengan sendiri. Mereka akan belajar menghormati bangsa Melayu yang merupakan tuan Tanah Melayu ini. Maka kemakmuran negara akan dapat dipertahankan.


By
(MYKMU)

No comments:

Post a Comment

Pihak BBCD tidak bertanggungjawab diatas sebarang komen.Korang pandai-pandai lah menjawab.Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Download BBCD KIT Sekarang!